Гарантія
На всю техніку діє повноцінна гарантія від нашого магазину протягом 6 місяців з моменту отримання товару покупцем.
Транспортні витрати за гарантійними зверненнями (відправка товару на огляд та назад до покупця) оплачуються нашим магазином.
Гарантійні зобов'язання нашого магазину можуть бути реалізовані у такі способи (залежно від характеру проблеми та домовленості із покупцем):
1) консультація та віддалена допомога;
2) безкоштовний ремонт товару;
3) безкоштовна заміна товару;
4) довідправка комплектуючої частини;
5) грошова компенсація;
6) повернення товару та коштів, сплачених за нього.
Витрати на ремонт комп'ютерної техніки несе наш магазин, якщо недоліки товару виникли з вини "Комптоп" або, принаймні, не є безпосереднім результатом дій чи бездіяльності покупця. При цьому враховуються такі фактори:
повнота перевірки товару при отриманні покупцем на "Новій Пошті";
строк знаходження товару у користуванні покупця;
характер проблеми (зовнішнє пошкодження, внутрішній дефект, програмна несправність).
Якщо несправність виникла з вини покупця (як результат його навмисних або необережних дій), гарантійні зобов'язання можуть бути реалізовані на платній основі.
Ми не пломбуємо наш товар, щоб покупець міг здійснювати технічне обслуговування придбаної техніки.