Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова ПоштаЗа тарифами перевізника. Як правило, вартість доставки складає 200 грн та залежить також від вартості товару (ми страхуємо техніку при відправці на повну суму). Строк доставки на відділення становить 1-4 робочих днів (залежно від місцезнаходження відправника та отримувача).
- Доставка кур'єром за адресоюОплата за тарифами перевізника "Нової Пошти". Строк доставки кур'єром становить 1-4 робочих днів (залежно від місцезнаходження відправника та отримувача). Зверніть увагу: доставка кур'єром займає більше часу, ніж доставка на відділення.
Способи оплати
- Пром-оплата
- ПісляплатаПокупець додатково оплачує комісію "Нової Пошти" у розмірі 2%+20 грн при отриманні товару
- Оплата на рахунокБезготівковий розрахунок без ПДВ (доплата відсутня)
- Безготівковий розрахунок (без ПДВ)Доплата відсутня (застосовуються ціни, вказані на сайті). Оплата здійснюється на ФОП 2 групи єдиного податку. Після оплати ми відправляємо покупцю оригінали рахунку-фактури та видаткової накладної з мокрими печатками.
- Безготівковий розрахунок (з ПДВ) (доплата +10%)Доплата +10% до суми замовлення. Після оплати ми відправляємо покупцю оригінали рахунку-фактури та видаткової накладної з мокрими печатками.
Гарантія:
На всю техніку діє повноцінна гарантія від нашого магазину протягом 6 місяців з моменту отримання товару покупцем.
Транспортні витрати за гарантійними зверненнями (відправка товару на огляд та назад до покупця) оплачуються нашим магазином.
Гарантійні зобов'язання нашого магазину можуть бути реалізовані у такі способи (залежно від характеру проблеми та домовленості із покупцем):
1) консультація та віддалена допомога;
2) безкоштовний ремонт товару;
3) безкоштовна заміна товару;
4) довідправка комплектуючої частини;
5) грошова компенсація;
6) повернення товару та коштів, сплачених за нього.
Витрати на ремонт комп'ютерної техніки несе наш магазин, якщо недоліки товару виникли з вини "Комптоп" або, принаймні, не є безпосереднім результатом дій чи бездіяльності покупця. При цьому враховуються такі фактори:
повнота перевірки товару при отриманні покупцем на "Новій Пошті";
строк знаходження товару у користуванні покупця;
характер проблеми (зовнішнє пошкодження, внутрішній дефект, програмна несправність).
Якщо несправність виникла з вини покупця (як результат його навмисних або необережних дій), гарантійні зобов'язання можуть бути реалізовані на платній основі.
Ми не пломбуємо наш товар, щоб покупець міг здійснювати технічне обслуговування придбаної техніки.
Транспортні витрати за гарантійними зверненнями (відправка товару на огляд та назад до покупця) оплачуються нашим магазином.
Гарантійні зобов'язання нашого магазину можуть бути реалізовані у такі способи (залежно від характеру проблеми та домовленості із покупцем):
1) консультація та віддалена допомога;
2) безкоштовний ремонт товару;
3) безкоштовна заміна товару;
4) довідправка комплектуючої частини;
5) грошова компенсація;
6) повернення товару та коштів, сплачених за нього.
Витрати на ремонт комп'ютерної техніки несе наш магазин, якщо недоліки товару виникли з вини "Комптоп" або, принаймні, не є безпосереднім результатом дій чи бездіяльності покупця. При цьому враховуються такі фактори:
повнота перевірки товару при отриманні покупцем на "Новій Пошті";
строк знаходження товару у користуванні покупця;
характер проблеми (зовнішнє пошкодження, внутрішній дефект, програмна несправність).
Якщо несправність виникла з вини покупця (як результат його навмисних або необережних дій), гарантійні зобов'язання можуть бути реалізовані на платній основі.
Ми не пломбуємо наш товар, щоб покупець міг здійснювати технічне обслуговування придбаної техніки.